İdarenin Teknik Şartname’de “İşyerinde meydana gelecek iş kazaları derhal ve süresi içinde YÜKLENİCİ tarafından ilgili Kurumlara ve TEŞEKKÜL’e yazılı olarak bildirecek, bildirmeme, geç bildirme ve iş kazası veya iş sağlığı ve güvenliği ile ilgili nedenlerden doğabilecek hukuki, mali ve cezai sorumluluk tümüyle YÜKLENİCİ’ye ait olacaktır. YÜKLENİCİ’nin, doğacak zarar ve ziyanı ödememesi veya TEŞEKKÜL’e bir zarar doğması halinde, zarar bedeli YÜKLENİCİ’nin hakedişlerinden kesilir, hakedişin yetmemesi halinde YÜKLENİCİ’nin kesin teminatından ve yasal yollardan tahsil edilir.” şeklinde düzenleme yapması mevzuata uygun mudur?

0
234

Bu içeriği görebilmeniz için üye olmanız gerekmektedir. Üye olmak için tıklayın.